Walmart testuje sklepy nowej generacji (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2017 11:40

Walmart testuje sklepy nowej generacji (galeria) Fot. za chainstoreage.com

Firma Walmart testuje nowe funkcje i technologie w dwóch nowo otwartych sklepach: w Tomball w Teksasie oraz Lake Nona na Florydzie. Sklepy zostały w pełni przemodelowane - od layoutu po wygląd budynku, jego otoczenie oraz rozwiązania technologiczne. W ten sposób sieć chce wzmocnić doświadczenie zakupowe klientów.

 Oto zmiany wprowadzone przez sieć Walmart:

Nowy layout: Sieć zbadała zachowania kupujących, aby ponownie zilustrować układ dla obu sklepów. Na przykład usługi takie jak salon kosmetyczny czy naprawa sprzętów technicznych sąsiadują z odpowiednim towarem. Działy health i wellness zostały połączone. Wszelkie artykuły dla dzieci, od zabawek po odzież i buty, rownież zostały umieszczone w jednej strefie

Scan & Go: Technologia Scan & Go działa zarówno na smartfonach osobistych, jak i przenośnych urządzeniach firmy Walmart. Nową funkcjonalnością są cyfrowe wagi. Scan & Go umożliwia klientom ominięcie tradycyjnego procesu rozliczeniowego
.
SmartLife: Nowa interaktywna technologia, która umożliwia połączenie z takimi rozwiązaniami jak Google Home, Apple TV, Nest, monitory dziecięce. Znajduje się w sekcji rozrywkowej, sekcji sprzętu komputerowego, dziale dla niemowląt oraz w sekcji healt&wellness. Podpowie klientom, które produkty mogą być dla nich przydatne

 Pickup: Kupujący mogą korzystać z opcji drive-thru, aby odebrać cotygodniowe artykuły spożywcze, a także zrealizować recepty i zamówienia internetowe z Walmart.com

Rozszerzona oferta: Interaktywne ekrany rozmieszczone w sklepowych alejkach zaproponują dostęp do oferty, której nie ma aktualnie w sklepie. Klienci za ich pośrednictwem mogą zamówić towar, zapłacić i odebrać zamówienie dwa dni później.

• Technologia zamawiania i odbierania: Sklepy testują nowy system zamówień w obszarze delikatesowym (Kiosk). Klient zamawia zakupy spożywcze, udaje się następnie do innych działów, a potem wraca i odbiera przygotowane już dla niego zakupy. Jeśli test przebiegnie dobrze, funkcja może zostać rozszerzona na inne sekcje

• Przyciski wywołujące (call button): Kiedy klient potrzebuje pomocy, naciska przycisk wzywający pracownika na konkretny dział (meble, farby, sprzęt sportowy itp.)

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane