Walmart usprawni proces zwrotów zamówień

Autor: dlahandlu.pl 10 października 2017 13:15

Chcąc usprawnić zwrot towarów zamówionych online, Walmart wprowadzi rozwiązanie Mobile Express Returns. Począwszy od 9 listopada nowa usługa umożliwi klientom korzystanie ze specjalnej aplikacji w celu rozpoczęcia procesu zwrotu jeszcze przed udaniem się do najbliższego sklepu.

Oto jak to działa: klienci postępują zgodnie z poleceniami aplikacji Walmarta, aby znaleźć swoją transakcję i wskazać towary, które chcą zwrócić. Następnie mogą udać się do najbliższego sklepu sieci i dokonać zwrotu przy specjalnym stanowisku (Mobile Express Lane). Tam, na bezpośrednio dedykowanym tej usłudze czytniku kart, zeskanują kod QR wyświetlany w aplikacji. Pieniądze wrócą na konto klienta już następnego dnia.

Proces zwrotu, jak szacuje firma, potrwa 35 sekund lub mniej i może zostać zrealizowany w ponad 4 700 lokalizacjach Walmarta.

W grudniu Walmart chce jeszcze bardziej usprawnić ten proces, tak by klienci mogli dokonać zrotu bez konieczności wychodzenia z domu. Usługa ta będzie początkowo dostępna dla wybranych produktów.

Aby zagwarantować, że klienci nie nadużywają systemu i zatrzymują towary, które zostały "zwrócone", sieć zainwestowała w technologię, która pozwoli upewnić się, że usługa nie jest niewłaściwie wykorzystywana, a nawet wykrywać kupujących, którzy mogą nadużywać tego przywileju.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8185

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.