Walmart wzmacnia obecność w kanale online. Sieć kupiła e-sklep ShoeBuy

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 10 stycznia 2017 10:51

Amerykańska sieć sklepów Walmart nabyła internetowy sklep obuwniczy ShoeBuy. To kolejny krok detalisty, po przejęciu platformy Jet.com, ku zwiększeniu obecności w kanale online. ShoeBuy jest ponadto konkurencją dla e-sklepu odzieżowego Zappos, którego właścicielem jest Amazon.

W sierpniu ubiegłego roku Walmart nabył Jet.com w celu zwiększenia swojej obecności w internecie i nawiązaniu walki o klienta z Amazonem. Pomimo przejęcia, obie firmy będą nadal działać oddzielnie, ale Walmart stara się pomóc nowemu biznesowi m.in. swoim najnowszym zakupem.

ShoeBuy będzie w istocie również konkurować z Amazonem, ponieważ jest to sprzedawcą obuwia online i bezpośrednim konkurentem e-sklepu Zappos. ShoeBuy kosztował Walmarta 70 mln dolarów (66 mln euro), ale będzie działał jako niezależny podmiot. Serwis znacząco wzmocni internetową ofertę detalisty, która obejmuje nie tylko buty, ale także odzież, akcesoria i torby.

Jak odpowie Amazon? Firma podobno zamierza przejąć będą cą w kłopotach finansowych firmę American Apparel.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane