Warka rusza z loterią dla kibiców

Autor: pr 3 kwietnia 2018 10:35

W najbliższych miesiącach czekają nas niezwykłe emocje, związane z najważniejszym piłkarskim wydarzeniem, w którym wystąpi drużyna narodowa. Warka, wraz z kibicami, będzie dopingować naszą drużynę. W trwającej od kwietnia loterii „Warka biało-czerwoni” rozda kibicom aż 2 mln chust z podpisem trenera Adama Nawałki oraz 4 mln piw. Promocja potrwa do 31 lipca.

Szansę na zdobycie biało-czerwonej chusty kibica ma każdy pełnoletni konsument, kupujący Warkę Jasne Pełne lub Warkę Strong w promocyjnym opakowaniu. Informacja o nagrodzie znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Wygrane chusty, a także piwa Warka Jasne Pełne odbierać można w wybranych sklepach, których aktualna lista znajduje się na stronie warka.com.pl.

 Loterii towarzyszy kampania telewizyjna w ogólnopolskich kanałach. Od początku kwietnia emitowany jest nowy spot, w którym oglądamy biało-czerwoną Planetę Warka szykującą się do piłkarskiego święta pod okiem trenera Adama Nawałki. Działania promocyjne obejmują także kampanię w serwisach VOD i w social mediach, oraz dedykowane materiały w punktach sprzedaży.

Za organizację loterii „Warka biało-czerwoni” odpowiada G3 Group. Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki stworzyła Agencja 2012. Opiekę menedżerską sprawują agencje BSS Group i XBRAND. Planowaniem i zakupem mediów w zajmuje się dom mediowy Starcom. Działania w kanale digital i w social mediach prowadzi agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane