PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Warszawa musi mieć spójną strategię rozwoju, jeśli chce przyciągać luksusowe marki

Property News 7 października 2016 17:02

Jak zachęcać luksusowe marki do inwestowania w stolicy? - Warszawa powinna mieć spójną strategię rozwoju miasta i to nie na najbliższe 5-7 lat, ale na co najmniej 30-50 lat. Ta strategia powinna być mocno zakorzeniona w planach miejscowych - uważa Maciej Zajdel, członek zarządu, Kulczyk Silverstein Properties.

Jak dodaje, kluczowa jest strategia promocji Warszawy. Bo jej brak skutecznie zniechęca inwestorów. - Ważne są też rozwój infrastruktury i miejskich inwestycji, tak aby stolica stała się atrakcyjnym miejscem dla turystów i samych mieszkańców - wyjaśnia Zajdel.

Zapytany o to, jak wygląda rynek dóbr luksusowych w Polsce, odpowiada, że stołeczny sektor i rozwój ulic handlowych przypomina sytuację, z jaką mieliśmy do czynienia we Włoszech 20 lat temu. - Wtedy Mediolanowi było bardzo daleko do Paryża czy Londynu. Rynek w Mediolanie rozwijał się od małych butików, kreatorów mody, którzy potem stali się sławni. Po latach do tego miasta zaczęły napływać luksusowe marki i sklepy. Czeka nas jeszcze dużo pracy, trzeba myśleć o strategii i promocji konkretnych działań - podsumowuje członek zarządu, Kulczyk Silverstein Properties.

Więcej na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,29

  • Śr

    6,08

  • Min

    3,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7900

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane