Wartość e-sprzedaży B2B wyniesie w tym roku ok. 225 mld zł

Autor: Rzeczpospolita 1 lutego 2016 09:50

Firmy ruszyły na zakupy w sieci. Wartość e-sprzedaży B2B w tym roku wyniesie ok. 225 mld złotych, a w kolejnych latach może nawet rosnąć po 10-20 proc. – informuje „Rzeczpospolita”.

Powody są takie same jak w przypadku rosnących zakupów internetowych wśród konsumentów – z jednej strony to oszczędności, a z drugiej dostęp do znacznie większej oferty towarów, ale również usług.

Z szacunków platformy Marketplanet, która zajmuje się internetowymi zakupami B2B wynika, że jeszcze rok temu ten segment rynku wart był 215 mld złotych, a kwota ta jest znacznie wyższa niż w przypadku transakcji zawieranych przez klientów indywidualnych, którzy mają w tym roku wydać w sieci ok. 39 mld zł.

Czytaj więcej w „Rzeczpospolitej”.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • M.Golebiewska, HURTUM 2016-02-02 15:42:40

    Oszczędniej, wygodniej, z dostępem do wielu produktów i łatwym porównaniem ofert od poszczególnych dostawców :) Można by długo wymieniać zalety, ale szkoda czasu na oczywistości :)

    Swoją drogą HURTUM.PL - to pierwsza tak zaawansowana platforma online dla branży B2B, oferująca szeroki asortyment dóbr szybkozbywalnych (FMCG). Czyli allegro dla biznesu z produktami FMCG :) Świat się zmienia.. na lepsze :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane