Whiskas z nową recepturą i opakowaniem

Autor: pr 6 października 2015 12:19

Na półkach sklepów można znaleźć nowe opakowania mokrych karm Whiskas ze zmienioną recepturą. Oprócz ulepszonej smakowitości karmy, dostępne są już warianty dostosowane do wieku kota. Wszystkie zmiany wsparte są akcją pt.: „gwarancja smaku albo zwrot pieniędzy”.

Zmiany wprowadzone w produktach Whiskas dotyczą kilku elementów. Nowe opakowania są bardziej czytelne, m.in.: uwzględniają informację o przedziale wiekowym kota, dla którego dana karma została przygotowana oraz wyraźniej opisano smak i teksturę (sos lub galaretka). Smakowitość produktów poprawiła się poprzez ulepszoną bazę mięsną, a także dzięki zastosowaniu większej ilości składników, m.in.: naturalnych tłuszczy zwierzęcych oraz wątróbki. Z receptury usunięto zaś dodatek składników roślinnych, a konkretnie mąki pszennej i zrównoważono poziom soli, co także pozytywnie wpłynęło na poprawę smaku. Ostatnią ze zmian jest nowa estetyka karmy – ciemniejsza galaretka i sos nadają atrakcyjny wygląd karmie, a mniejsze kawałki mięsne, ułatwiają zwierzęciu jedzenie.

Działania marki są wspierane przez marketing 360°, w tym emisje spotów reklamowych w TV, działania in-store (m. in. czytelne i łatwe do nawigowania ekspozycje), akcje samplingowe, testowanie produktów, loterię z nagrodami i działania online oraz PR.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane