Whisky Jim Beam chce trafić do kobiet

Autor: pr 12 października 2011 10:07

Z myślą o kobietach Beam wprowadza właśnie na rynek trzy nowe produkty - koniak Courvoisier z dodatkiem czerwonego wina, cierpką wódkę Pucker oraz niskokaloryczne koktajle Skinnygirl.

Na początku przyszłego roku ma się także pojawić nowa linia czekoladowych likierów o nazwie Crave. Drink będzie mieszanką aromatów takich jak mięta, ostra papryka i wiśnia.

Firma po raz pierwszy zauważyła, że ma szansę na dotarcie do kobiet w 2009 roku, kiedy wprowadziła Red Stag - odmianę Jim Beam z dodatkiem aromatu czarnej wiśni. Pomimo męskiej nazwy i umowy reklamowej z wytatuowanym wokalistą Kid Rockiem, okazało się, że kobiety kupowały słodszą mieszankę prawie trzy razy częściej niż zwykłego bourbona.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,87

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane