Wiceprezes Asseco o koncepcji sklepu idealnego

www.portalspozywczy.pl 29 lipca 2015 09:26

Wiceprezes Asseco o koncepcji sklepu idealnego Piotr Masłowski, Asseco

O koncepcji Perfect Store czyli tzw. sklepu idealnego zakładającej, że poziom sprzedaży osiągany przez producenta w sklepie detalicznym, w znaczącym zakresie zależny jest od stopnia realizacji ustalonych standardów działania opowiada Piotr Masłowski, wiceprezes zarządu w Asseco Business Solutions S.A.

 Za pomocą naszej aplikacji użytkownik może np. dokonać wyboru klientów, jakich ma odwiedzić i którzy np. nie spełniają do tej pory wymaganego standardu. Następnie system umożliwia ocenę sklepu w takich kategoriach jak np. dostępność towaru w danym miejscu, ułożenie produktów na półce, widoczność cen oraz ceny zgodne z sugerowanymi przedziałami, ustawienie ekspozytorów w sklepie, zapewnienie odpowiedniej jakości materiałów POS (np. czyste lodówki mogą zwiększyć sprzedaż napojów o kilka czy kilkanaście procent!), zastosowanie dedykowanej promocji i dopasowanie do niej materiałów reklamowych, itd. wyjaśnia Piotr Masłowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,61

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.