Wiceprezes Carrefoura: Modernizacje hipermarketów poprawiły ich efektywność kosztową

Autor: www.dlahandlu.pl 14 maja 2015 09:13

Początek roku był dla Carrefour czasem inwestycji w zwiększanie wartości posiadanych w Polsce aktywów. - Celem naszej długoterminowej strategii jest zaoferowanie nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej w centrach handlowych oraz w sklepach. Działania te odpowiadają na rosnące oczekiwania klientów, ale także najemców, poszukujących na rynku dobrych i sprawdzonych lokalizacji, które oferują nową jakość zakupów - mówi Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych.

- W pierwszych miesiącach tego roku zaprezentowaliśmy trzy centra handlowe Carrefour po remodelingu. Były to obiekty w Puławach, Starachowicach oraz Kędzierzynie Koźlu. W tym kwartale ukończyliśmy również przebudowę oraz remodeling naszego centrum handlowego w Olsztynie, a także rozpoczęliśmy modernizacje kolejnych galerii: w Grudziądzu, Rybniku oraz Jastrzębiu-Zdroju. Zdecydowaliśmy się przyspieszyć realizację naszych planów dotyczących remodelingu i rekomercjalizacji centrów handlowych m.in. w odpowiedzi na bardzo obiecujące wyniki osiągane przez Sonatę Park w Sochaczewie oraz CH Carrefour w Tomaszowie Mazowieckim, które poddaliśmy remodelingowi w 2014 roku - podkreśla Ronan Martin.

Dynamiki nabrała również rozbudowa i rekomercjalizacja Galerii Morena w Gdańsku. W pierwszym kwartale do grona najemców galerii dołączył fitness klub, a także kolejne nowe marki odzieżowe i restauracyjne. Zakończono również budowę retail parku o powierzchni 3000 m. kw. GLA, który został otwarty dla klientów pod koniec marca.

Następne fazy realizacji Galerii Morena obejmą gruntowny remodeling i rozbudowę hipermarketu Carrefour oraz przebudowę galerii handlowej. Prace dotyczące hipermarketu już się rozpoczęły i zakończą się latem tego roku, natomiast pierwsze prace w galerii wystartują już w lipcu.

- Inwestycje w portfolio aktywów Carrefour to również intensywne prace nad modernizacją sieci hipermarketów oraz supermarketów. W pierwszym kwartale 2015 roku nasza spółka przebudowała i zmodernizowała cztery hipermarkety: we Wrocławiu, Elblągu, Chojnicach oraz Jastrzębiu. Ich klienci zyskali nie tylko większy komfort zakupów, dzięki dobrze przemyślanej i zorganizowanej sali sprzedaży, ale także zyskali dostęp do bogatszego i bardziej zróżnicowanego asortymentu produktów. Co ważne, przeprowadzone modernizacje hipermarketów pozwoliły nam również znacząco poprawić ich efektywność kosztową. Dzięki zastosowaniu nowoczesnego oświetlenia LED oraz wydajnego systemu chłodnictwa, udało nam się obniżyć zużycie energii - wyjaśnia wiceprezes zarządu Carrefour Polska.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.