Wideo na Snapchacie zamiast CV - tak rekrutuje McDonald's

Autor: dlahandlu.pl 11 kwietnia 2017 12:38

McDonald's w Australii używa Snapchata do rekrutacji osób ubiegających się o pracę.

Fast-foodowa sieć prosi kandydatów na pracowników o wysłanie 10-sekundowego filmu, który pokazuje, że mają na sobie mundur McDonaldsa. McDonald's będzie przeglądać filmy zwane "Snaplications" i wysyłać cyfrowe aplikacje do potencjalnych pracowników.

Snapchat to aplikacja na smartfona, która umożliwia użytkownikom wysyłanie wiadomości obrazkowych lub wideo, które znikają po ich obejrzeniu przez odbiorców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane