Więcej firm uczestniczy w cenowej wojnie z konkurencją

Autor: Rzeczpospolita 19 września 2011 08:46

Niemal połowa polskich przedsiębiorstw twierdzi, że uczestniczy w cenowej wojnie z konkurencją. To ponaddwukrotnie więcej niż w 2009 roku - pisze Rzeczpospolita.

Jak pisze Rzeczpospolita, widać to choćby w handlu detalicznym, gdzie hipermarkety ostro walczą cenami, próbując odebrać dyskontom wizerunek najtańszych sklepów, który pomógł im zwiększyć udział w rynku w ostatnich latach.

- Rzuciliśmy wyzwanie dyskontom - twierdzi Michał Sikora, rzecznik sieci Tesco, która od kilku tygodni zakupy swych najtańszych produktów nagradza dodatkowymi punktami premiowymi wymienianymi na bony pieniężne i rabaty. Ale bezpośrednią cenową rywalizację z dyskontami sieć zaczęła przed dwoma laty, gdy po analizie ich oferty i cen produktów marki własnej zamówiła u dostawców porównywalną gamę wyrobów. - Od tego czasu stale monitorujemy ceny w dyskontach i dostosowujemy nasze ceny do ich poziomu - wyjaśnia Michał Sikor.

 

Czytaj w portalu dlahandlu.pl: Tesco rzuca rękawicę dyskontom 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,22

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane