Więcej Zary i Massimo Dutti w Starym Browarze

Autor: pr 3 lutego 2017 11:17

Dwie marki Inditexu – Zara i Massimo Dutti, znacząco zwiększają powierzchnię swoich salonów w Starym Browarze. Trwają także prace nad dwa razy większym i nowocześniejszym iSpotem. W lutym w Starym Browarze swoją premierę na polskim rynku będzie miała Freya z markami ze Skandynawii, a późniejszą wiosną drugi po Warszawie multibrandowy salon premium otworzy Martes Sport. Wiosną w Pasażu Starego Browaru otwarty zostanie także m.in. duży wspólny salon Intimissimi i Calzedonia, nowy projekt marki Denon oraz streetstyle’owy Selectshop.pl.

Pierwsze półrocze 2017 roku w Starym Browarze to czas intensywnych zmian. Wynikają one m.in. z przypadającego w tym okresie zakończenia wielu długoterminowych umów najmu. – Cieszę się, że wzmożony proces negocjacji z naszymi kluczowymi najemcami zaowocował kontynuacją współpracy, szczególnie na tak konkurencyjnym rynku jak poznański. Umowy najmu w Starym Browarze długoterminowo przedłużyły m.in. Empik, Van Graaf, COS, Tommy Hilfiger, Sephora, SuperPharm, Stefanel, Marella, Deni Cler, S’portofino,i Sunloox, Ania Kruk czy Mennica Polska – mówi Renata Gralec, dyrektor Centrum. 

Na klientów Starego Browaru czeka większy wybór wielu lubianych i popularnych marek oraz kilka nowości. Pod koniec lutego otworzy się ponad dwukrotnie większy salon Massimo Dutti. Zajmie on ponad 790 mkw. i tym samym będzie największym salonem tej marki w Polsce, zaprezentuje też najnowszy wizerunek jeśli chodzi o wystrój wnętrz.

Przeczytaj także:

Na znaczące powiększenie salonu w Starym Browarze zdecydowała się także Zara. W najbliższych tygodniach rozpoczną się prace adaptacyjne na ponad 800 mkw. (w miejscu sąsiadujących obecnie z Zarą butików Massimo Dutti i Stradivarius). Wprowadzony zostanie najnowszy wizerunek salonu marki, nowością będzie też odrębny dział Trafaluc.

Najwięcej zmian klienci zauważą w skrzydle Pasaż: Ispot przenosi się obecnie na dwa razy większą powierzchnię, a na jego miejscu Denon wprowadzi swój najnowszy koncept. Decyzję o powiększeniu salonu sprzedaży podjęli także polscy projektanci tworzący pod szyldem Bohoboco, którzy rozpoczynali współpracę ze Starym Browarem jako pop-up shop. Planowane są także nowe otwarcia. Jeszcze w lutym polską premierę będzie miała skandynawska Freya, a następnie, imponującej powierzchni ponad 1000 mkw., drugi po Warszawie Martes Sport Premium. Ofertę Starego Browaru poszerzy także Intimissimi, Calzedonia, Wojas oraz Selectshop.pl z kilkudziesięcioma markami dla wielbicieli stylu street, skate, snowboardu i sportów ekstremalnych.

Przeczytaj także:

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,29

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10937

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane