Wielka Brytania: Supermarkety notują spadki sprzedaży, dyskonty rosną dwucyfrowo

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 27 lipca 2016 10:53

Firma Nielsen opublikowała dane dotyczące sprzedaży w brytyjskich supermarketach za okres 4 tygodni kończący się 16 lipca. W tym czasie wartość sprzedaży spadła o 2,4 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Najgorszym okresem był tydzień zakończony 2 lipca, kiedy sprzedaż była niższa aż o 5,5 proc.

Spadek sprzedaż w okresie 12 tygodni kończącym się 16 lipca zanotowała cała "wielka czwórka": Tesco, które ma 27,8 proc. udziału w rynku, o 1 proc.; Sainsbury o 1,5 proc.; Asda o 5,7 proc., a Morrison o 2 proc.

Natomiast Aldi zanotowało wzrost sprzedaży aż o 18,2 proc., a Lidl o 12,3 proc.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • sdfsd 2016-07-27 23:27:33

    Ten kto w Polsce zrobi format hard discount, ten zbiera wsystko.

  • Supermarket 2016-07-27 14:29:06

    I niech mi jakis koncer stara sie wmowic ze szeroka lista jest realna przewaga vs SYFkonty na naszym rynku, gdzie zarobki to 1/4 brytyjskich. Zreszta tak sie konczy wspieranie modelu biznesowego ktory opiera sie na waskiej liscie i jednoczesne torpedowanie podwyzkami modelu biznesu ktory opiera sie na umiarkowanej lub szerokiej liscie. Kto bedzie dysteybuowal wam te wszystkie badziewne produkty? Tradycja??? Hipery???

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.