PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Wielka moc małych owoców w nowej kampanii Tymbarku

Autor: pr 18 września 2017 15:02

Wielka moc małych owoców w nowej kampanii Tymbarku fot. materiały prasowe

W startującej właśnie kampanii telewizyjnej marka Tymbark przenosi nas w czasie do roku 1967, kiedy to w miasteczku Tymbark opracowano pierwszą w Polsce recepturę nektaru z czarnej porzeczki.

Z okazji 50-lecia tego przełomowego wydarzenia, produkt ten pojawił się w dwóch nowych wydaniach smakowych: Czarna Porzeczka-Mango i Czarna Porzeczka-Banan. 

W reklamie wybieramy się w sentymentalną podróż do Tymbarku sprzed 50 lat. Poznajemy mieszkańców miasteczka, którzy od zawsze wiedzieli, że warto jeść czarną porzeczkę, bo dzięki zawartej w niej witaminie C mieli siłę, zadziwiającą energię i końskie zdrowie. Jednak czasami jedzenie ulubionych porzeczek bywało kłopotliwe… Na szczęście, to właśnie w Tymbarku w 1967 roku wynaleziono recepturę na pyszny nektar, dzięki któremu każdy może cieszyć się „wielką mocną małych owoców” tak bogatych w cenną witaminę C. Nektary z mango i bananem to klasyka w nowoczesnym, oryginalnym wydaniu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,19

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7869

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane