Winiary promują zupy

Autor: pr 13 października 2010 09:13

Ruszyła nowa kampania marki Winiary, której celem jest propagowanie zupy jako smacznego i odżywczego posiłku.


Przez cały najbliższy miesiąc marka Winiary będzie przypominać o zupie na wiele różnych sposobów. Kluczowy dla kampanii jest portal Winiary.pl, gdzie powstał nowy serwis "Zupy to nasza specjalność".

Można w nim znaleźć m.in. wyniki badań, z czym Polakom kojarzą się różne smaki zup i do jakich okazji pasują, bajki o zupach na każdy dzień do czytania i słuchania, czy konkursy skierowane do konsumentów: na najciekawszą wymyśloną lub znalezioną bajkę o zupie oraz na przepis na ulubioną bądź regionalną zupę, znaną z rodzinnych stron.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane