Winiary stawiają na komunikację w internecie. Marka chce dotrzeć do młodych konsumentów

Autor: pr 4 lutego 2016 11:12

Marka Winiary nawiązała współpracę z jednym z najchętniej oglądanych polskich nastoletnich vlogerów.

W tegorocznej edycji marka WINIARY rozszerzyła zakres promocji właściwych idei żywieniowych przy większym wykorzystaniu kanałów internetowych. – Cały czas szukamy nowych i ciekawych rozwiązań dla naszej grupy docelowej. Badania pokazują, że niemal połowa internautów deklaruje, że regularnie styka się z treściami zamieszczonymi na blogach i vlogach. 19% internautów stanowią osoby poniżej 18 roku życia, które znajdują się w grupie docelowej naszych działań. Najnowsze trendy pokazują również, że 20 % nastolatków twierdzi, że na oglądaniu wideo na YouTube, spędza ponad trzy godziny dziennie. W 2011 roku odsetek wynosił zaledwie 7%. W związku z tym, w trwającej właśnie 6. edycji programu, postanowiliśmy wyjść naprzeciw aktualnym trendom. Pomaga nam w tym nastoletnia gwiazda internetu – youtuber Blow, który ma już ponad 1.550.000 subskrybentów na swoim kanale. Jest on również jednym z najbardziej interaktywnych vlogerów w sieci i plasuje się na 3. pozycji w swojej grupie tematycznej – mówi Marcin Popławski, WINIARY Consumer Relations Manager.

Nastoletni vloger wspiera program przez cały okres jego trwania, czyli od września 2015 do czerwca 2016. Jego aktywności możemy szukać na oficjalnym fanpage’u akcji oraz wszystkich mediach społecznościowych Blowa (Facebook, YouTube, Instagram, Snapchat). Nastolatek za ich pośrednictwem uczy swoich odbiorców gotować na podstawie książek kucharskich, które są nieodłącznym elementem całego przedsięwzięcia. Promuje on również wartości rodzinne, które także stanowią element programu edukacyjnego marki WINIARY „Żyj smacznie i zdrowo”. W kuchennych podbojach pomaga mu bowiem jego mama. W czerwcu aktywność Blowa wykroczy poza granice Internetu. Wraz z organizatorami odwiedzi zwycięskie szkoły i będzie osobiście uczestniczyć w warsztatach kulinarnych, które są nagrodą główną w tegorocznej edycji programu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,65

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.