Wiodące trendy na rynku napojów w Polsce

www.portalspozywczy.pl 12 lipca 2017 16:26

Trendy prozdrowotne na całego opanowały już rynek napojów w Polsce. Wydaje się, że to im podporządkowują się producenci napojów tworząc nowe produkty. Ale także inne mody i czynniki wpływają na kształt oferty w obecnym sezonie. Redakcja poralspozywczy.pl postanowiła je prześledzić.

Może to powtarzanie utartych już o kilku sezonów sloganów dla całej branży spożywczej w Polsce, ale warto to podkreślić dla tych, którzy nie dowierzają: koniec ze sztucznymi dodatkami, dosypywaniem cukru, słodzików i konserwantów. Liczy się natura i autentyczność! Jeśli słodki to z dodatkiem stewii, słodzony miodem lub naturalnymi sokami z owoców. Z owoców też ma być kolor (i to jak najbardziej fantazyjny), a naturę dodatkowo mogą podkreślić np. cząstki pomarańczy. Wyraźnym trendem jest także dodatek mięty czy aloesu, zwłaszcza w letnich wersjach znanych napojów (np. Tymbark jabłko-aloes), ale też innych ziół, jak rumianek czy melisa.

Wydaje się, że dodawanie syntetycznych witamin i minerałów (np. do wód butelkowanych) nie przyjęło się na polskim rynku, więc może warto pomyśleć o superfoods: chlorelli, spirulinie, nasionach chia czy polskim buraku, jarmużu i rokitniku? Jest to bardzo istotne, zwłaszcza w kwestii rosnącego trendu wellness – polscy konsumenci chcą być wiecznie młodzi, piękni i wysportowani oraz coraz więcej z nas dąży do tej doskonałości poprzez urozmaiconą dietę dającą nie tylko smak i sytość, ale także dodatkowe korzyści zdrowotne. Jedzenie, a w przypadku napojów – picie – stało się sposobem na wyrażenie stylu życia.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane