Wiosenne nowości od Coca-Cola

Autor: pr 22 maja 2017 12:52

 Wiosenne nowości od Coca-Cola fot. materiały prasowe

Wiosenne nowości od Coca-Cola zagościły na sklepowych półkach. Nowa orzeźwiająca formuła Sprite oraz dwa nowe warianty FANTA sprawiają, że rynek polskich napojów gazowanych nabiera owocowych kolorów.

Konsumenci oczekują od marek napojów gazowanych przede wszystkim orzeźwienia i unikalnego smaku. Takie właśnie są nowe propozycje od Coca-Cola. Firma wprowadziła na rynek jeszcze bardziej orzeźwiającą formułę Sprite z obniżoną kalorycznością, a także dwa smaki FANTA – MALinna i Shokata.

Nowa orzeźwiająca formuła Sprite skierowana jest zwłaszcza do tych, którzy cenią sobie życie w zgodzie ze sobą, kreatywność i innowacyjność. Charakterystyczne dla marki połączenie cytryny i limonki daje wyjątkowo orzeźwiający smak. Dodatkowo nowa formuła Sprite ma obniżoną kaloryczność. Teraz w 100 ml napoju jest jedynie 9 kcal.

Szukając zaś odpowiedniego dla siebie owocowego smaku wśród napojów gazowanych, FANTA oferuje wachlarz możliwości! FANTA MALinna to zupełnie inna, zaskakująca FANTA, które pokazuje nowe oblicze owoców! Wyjątkowa słodycz malin i owoców leśnych sprawi, że z pewnością każdy sięgnie po nią nie raz. Z kolei FANTA Shokata swój wyjątkowy smak zawdzięcza niezwykłemu połączeniu smaku cytryny i kwiatu bzu.

Wprowadzeniu nowości przez obie marki towarzyszyć będzie intensywna kampania komunikacyjna. Hasło kampanii Sprite „Born to RFRSH” zachęca przede wszystkim do kreatywnego podejścia do życia i podejmowania ciekawych wyzwań oraz podkreśla kluczową zaletę produktu jaką jest orzeźwienie. Z kolei FANTA z hasłem „ Wkręć się do zabawy!” zachęca do wspólnej rozrywki w gronie przyjaciół, a sam produkt świetnie sprawdzi się jako kompan spotkań.

Za strategię kampanii dla obydwu marek, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja McCann&MRM, za obsługę i kreację zaś Social Media i digital Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,19

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane