Wirtualne lustro zmieni oblicze e-commerce? Były prezes Mall.pl inwestuje w nową technologię

Autor: dlahandlu.pl 4 października 2017 10:31

Vit Endler, były prezes zarządu Internet Mall Polska, został udziałowcem start-upu Virtooal.com, który prowadzi zaawansowane prace nad technologią wirtualnego lustra, które niedługo można będzie wykorzystać w branży e-commerce na szeroką skalę. Wirtualne lustro to narzędzie, które buduje doświadczenia klienta i wspiera jego obsługę. Dzięki niemu marki e-commerce mogą badać, rozumieć i przewidywać zachowania konsumenckie.

W ciągu kilku najbliższych lat wirtualne lustro ma szansę stać się standardowym narzędziem, wykorzystywanym przez sklepy internetowe do sprzedaży artykułów z kategorii moda i lifestyle. Dzięki niemu robienie zakupów on-line ma być tak samo skuteczne jak w sklepach stacjonarnych. Wirtualne lustro działa w prosty sposób - pozwala klientowi wgrać na stronie e-sklepu zdjęcie jego twarzy, by następnie “przymierzać” na nim np. okulary czy kapelusz. 

- Virtooal.com otwiera możliwość rozwiązania problemów w sprzedaży online, które nie zostały rozwiązane dotychczas – tłumaczy Vit Endler. - W branży e-commerce, szczególnie w sektorze beauty i fashion, mamy ogrom zdefiniowanych wyzwań, które niejeden właściciel e-sklepu chciałby w szybkim czasie zniwelować, a co najważniejsze doprowadzić, by e-kupujący nie czuli obaw przed zamówieniem tego typu produktów drogą internetową, a mogli śmiało i wygodnie przymierzać, próbować, dopasowywać i znajdować produkty pod siebie.

W ostatnich miesiącach Virtooal.com pozyskał nowego inwestora, Vita Endlera – do niedawna prezesa zarządu Mall.pl, dzięki czemu zyskał dodatkowe kilkadziesiąt tysięcy euro na przyspieszenie rozwoju platformy i poszerzenie swojej aktywności sprzedażowej.
- Mój udział w tym przedsięwzięciu to zarówno okazja do rozbudowania doświadczenia dla start-upu w e-commerce, ale również, w przypadku powodzenia projektu, transfer wiedzy pomiędzy Virtooal.com a naszą międzynarodową firmą. Mall.pl skorzysta z innowacyjnego podejścia tworzonego w środowisku startupowym, natomiast młodzi przedsiębiorcy dostaną możliwość testowania i ulepszania swoich nowatorskich produktów i rozwiązań – tłumaczy V. Endler.

Wirtualne lustro to technologia niezwykle atrakcyjna dla kupujących, ale i właścicieli sklepów internetowych. Ci ostatni skorzystają na niej najwięcej. Implementacja systemu do e-sklepu jest bardzo łatwa, gdyż polega na instalacji plug & play. Konsekwencją natomiast jest zwiększenie konwersji od 10 do 50 %, jak i wyraźne zmniejszenie ilości zwrotu zakupionych towarów.
Twórcy wirtualnego lustra wierzą, że skala jego wykorzystania będzie globalna. Już dziś oferują swą usługę w USA, Europie Zachodniej oraz Wielkiej Brytanii.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8185

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.