Wittchen wraca do Lidla

Autor: www.dlahandlu.pl 4 października 2016 14:51

Od 15 października w ofercie sieci Lidl będą dostępne torebki skórzane marki Wittchen. Kolekcję reklamuje hasło "Elegancja w klasycznym stylu. Do wyboru aż 53 wzory". Cena torebki to 279 zł.

Firmy podjęły współpracę po raz ósmy.

Współpraca sieci Lidl z marką Wittchen rozpoczęła się cztery lata temu. Od tej pory dwa razy w roku klienci mają okazję kupić w sklepach Lidl m.in. skórzane torebki, portfele, rękawiczki czy paski z certyfikatem Wittchen.

- Efekt współpracy z marką Wittchen już w 2012 roku przerósł nasze oczekiwania. Dlatego z roku na rok kontynuujemy wspólne działania, oferując naszym klientom jeszcze większy wybór eleganckich, skórzanych torebek i akcesoriów. Jako firma jesteśmy innowacyjni i podążamy za aktualnymi trendami, dlatego stawiamy na współpracę z najlepszymi ­– mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

 

Przypomnijmy, w czerwcu zarząd Wittchen S.A.informował o zawarciu umowy z firmą Lidl Sp. z o.o. Spółka Komandytowa. Na mocy umowy spółka sprzedała na rzecz kontrahenta w roku 2016 wyroby skórzane pod marką WITTCHEN. Łączna szacunkowa wartość umowy wynosi 13,3 mln zł netto plus VAT.

Współpraca Lidla i marki Wittchen zaczęła się w 2012 roku - przed świętami sieć sprzedawała portfele i paski producenta.

W październiku 2013 roku do sprzedaży trafiły torebki z linii Elegance. W październiku 2014 torebki tzw. shoppery, a w listopadzie ub. r. do oferty dyskontów trafiły paski i portfele.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane