WKG 2017: Przyszedł czas na zbudowanie marek polskich produktów spożywczych

www.portalspozywczy.pl 27 września 2017 17:06

Rozpoczął się czas, w którym przewaga cenowa spożywczych przedsiębiorstw spada na którąś pozycję jeśli chodzi o priorytety. Myślę, że można mówić, że nastał koniec prostych przewag cenowo-kosztowych i przyszedł moment na zbudowanie polskich marek - mówił podczas IV Wschodniego Kongresu Gospodarczego w Białymstoku w ramach debaty "Polska żywność - konsolidacja i ekspansja" Wojciech Dąbrowski, prezes Edpol Food & Innovation.

- Rozpoczął się czas, w którym cena produktów spożywczych jest coraz mniej istotna, nastaje koniec prostych przewag kosztowych. Jednak to dopiero początek tego procesu. Myślę, że istotną rolę może odegrać tutaj polityka imigracyjna, ze względu to,że koszty związane z drożejącymi surowcami wynikają z braku rąk do pracy - mówił podczas WKG Wojciech Dąbrowski.

I dodał, że trzeba pamiętać, że obok ceny zawsze jest marka. - Przyszedł moment na zbudowanie polskich spożywczych marek - mówił prezes Edpol Food & Innovation.

I wskazał, że w tym zakresie istotną rolą przy ekspansji polskich przedsiębiorstw jest nie kopiowanie światowych brandów a wytwarzanie niszowych marek i zapotrzebowania na nie.

Edpol Food & Innovation to polska spółka wdrażająca innowacyjne technologie w przemyśle spożywczym i dostarczająca produkty z zakresu przypraw naturalnych, mieszanek przyprawowych, systemów panierowania, marynat oraz sosów mokrych dla przemysłu spożywczego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,89

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane