WKG 2017: Przyszedł czas na zbudowanie marek polskich produktów spożywczych

www.portalspozywczy.pl 27 września 2017 17:06

Rozpoczął się czas, w którym przewaga cenowa spożywczych przedsiębiorstw spada na którąś pozycję jeśli chodzi o priorytety. Myślę, że można mówić, że nastał koniec prostych przewag cenowo-kosztowych i przyszedł moment na zbudowanie polskich marek - mówił podczas IV Wschodniego Kongresu Gospodarczego w Białymstoku w ramach debaty "Polska żywność - konsolidacja i ekspansja" Wojciech Dąbrowski, prezes Edpol Food & Innovation.

- Rozpoczął się czas, w którym cena produktów spożywczych jest coraz mniej istotna, nastaje koniec prostych przewag kosztowych. Jednak to dopiero początek tego procesu. Myślę, że istotną rolę może odegrać tutaj polityka imigracyjna, ze względu to,że koszty związane z drożejącymi surowcami wynikają z braku rąk do pracy - mówił podczas WKG Wojciech Dąbrowski.

I dodał, że trzeba pamiętać, że obok ceny zawsze jest marka. - Przyszedł moment na zbudowanie polskich spożywczych marek - mówił prezes Edpol Food & Innovation.

I wskazał, że w tym zakresie istotną rolą przy ekspansji polskich przedsiębiorstw jest nie kopiowanie światowych brandów a wytwarzanie niszowych marek i zapotrzebowania na nie.

Edpol Food & Innovation to polska spółka wdrażająca innowacyjne technologie w przemyśle spożywczym i dostarczająca produkty z zakresu przypraw naturalnych, mieszanek przyprawowych, systemów panierowania, marynat oraz sosów mokrych dla przemysłu spożywczego.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8185

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.