Władze Biedronki zamierzają skoncentrować się na bogatszej klienteli w dużych miastach

Autor: Wiadomości Handlowe 2 kwietnia 2015 09:20

Należąca do firmy Jeronimo Martins, sieć Biedronka będzie mocniej inwestować w centrach dużych polskich miast, a dokładnie ośrodkach zamieszkałych przez przynajmniej 150 tys. mieszkańców. Według słów analityków Biedronka może otworzyć tam nawet 450 sklepów.

Jak powiedział „Wiadomościom Handlowym” Andre Rodrigues, analityk firmy Caixa BI władze sieci Biedronka zamierzają skoncentrować się na bogatszej klienteli. Można oczekiwać, że w 11 największych polskich miastach sieć uruchomi jeszcze do 450 nowych sklepów.

Według Dariusza Gocławskiego, właściciel pracowni architektonicznej A+D, Biedronka będzie chciała pozycjonować swoje sklepy wyraźnie wyżej niż Lidl, jeszcze bardziej odchodząc od wizerunku dyskontu. „Wiadomości Handlowe” przypominają, że styczniu Biedronka uruchomiła sklep przy najdroższej ulicy w kraju – warszawskim Nowym Świecie – gdzie za metr kwadratowy trzeba zapłacić ponad 4000 zł rocznie.

W przypadku dużych miast zmodyfikowana zostanie również oferta, która ze średnio ok. 1000 SKU, urośnie nawet o 30­ 40 proc.

Więcej www.wiadomoscihandlowe.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • N. 2015-04-02 13:06:11

    Jako przedstawiciel bogatszej klienteli proponuję Biedronce, bo najpierw usunęła meneli z parkingów, następnie wysprzątała sklepy, a dopiero potem zapraszała wymagających klientów. W syfie i wśród drobnych pijaczków nagabujących o drobne bogaci klienci zakupów nie robią...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,04

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane