Właściciel marki Lidia Kalita ze stratą po I kw.

Property News 14 maja 2016 09:04

Spółka LK Designer Shops, właściciel marki Lidia Kalita, zanotowała w I kwartale br. stratę netto na poziomie 310,5 tys. złotych. Przed rokiem strata wyniosła 236 tys. złotych.

 

Spółka w ciągu roku znacząco podniosła sprzedaż. W I kwartale 2016 roku wyniosła ona 1,8 mln złotych. Przed rokiem było to 1,1 mln złotych.

Jak podaje firma, I kwartał jest tradycyjnie najgorszym okresem sprzedaży m.in. ze względu na niską odwiedzalność centrów handlowych oraz spadek marży z powodu styczniowych przecen. Jednocześnie firma dokonała dużych zakupów materiałów do produkcji, a także spłaciła obligacje w wysokości 200 tys. złotych.

W II kw. firma planuje 4 otwarcia sklepów. 8 kwietnia oficjalnie wystartował punkt firmy w Galerii Łódzkiej, a 15 maja w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. W połowie czerwca firma otworzy nową placówkę w Galerii Kazimierz (Kraków). Z kolei w połowie lipca sklep Lidia Kalita ruszy w Fashion House Sosnowiec.

Stacjonarna sieć marki Lidia Kalita wystartowała w styczniu 2014 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.