Właściciel OutletSpozywczy.pl: Dzięki wiedzy o preferencjach klientów możemy personalizować wygląd strony

www.portalspozywczy.pl 9 listopada 2017 22:27

- Nieocenioną pomocą dla nas jest obserwacja ruchu na stronie. Widzimy czego klienci szukają, co oglądają i co kupują. Dzięki tej wiedzy możemy personalizować nawet wygląd strony – powiedział Michał Nowak, właściciel, OutletSpozywczy.pl podczas debaty Digitalizacja handlu – tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej na Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Mówiąc o swojej działalności właściciel OutletSpozywczy.pl wskazał, że jego firma jest nastawiona na handel hurtowy i półhurtowy produktami spożywczymi o krótkim terminie przydatności do spożycia.

- Jest wiele firm, gdzie nie trzeba mieć długiego terminu przydatności do spożycia. Są to firmy cateringowe, restauracje, stołówki itp. Z drugiej strony pomagamy sprzedać producentom i przetwórcom żywności produkty, które są bliskie daty przeterminowania się. Zapobiegamy w ten sposób marnowaniu się olbrzymich ilości żywności, a wszyscy wiemy jak duży jest to problem – podkreślił Michał Nowak. Dodał, że jego firma pomaga także przekazać taką żywność do organizacji pożytku publicznego jak Caritas czy Banki Żywności.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Zbych 2017-11-10 15:47:54

    Pan Michał Nowak to magik - odczytuje preferencje klientów po tym czego klienci szukają, co oglądają i co kupują z niedziałającej na dzisiaj o od około początku października 2017 strony www, super!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,50

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane