Właściciele AIOLI otworzą restaurację w The Tides
Nowym najemcą w The Tides została duża grupa gastronomiczno-rozrywkowa, do której należą obecnie AIOLI, AIOILI Mini, MO-MU, Banjaluka, Kamanda Lwowska, Kołomyja. Restauracja zajmie ok. 600 m kw. powierzchni na parterze oraz ponad 240 metrowy taras nad samą Wisłą.
- Wybraliśmy koncept przedstawiony przez właścicieli AIOLI głównie ze względu na duże powodzenie prowadzonych przez nich lokali oraz doświadczenie biznesowe. Przedstawiona została ciekawa koncepcja restauracji, której wnętrze idealnie wpisze się w styl naszego projektu - mówi Ewa Dragunajtys, Leasing Manager, The Tides Property Group.
The Tides to pierwszy budynek biurowy w Warszawie zlokalizowany tuż nad Wisłą. Projekt pracowni Kuryłowicz & Associates oferuje łącznie 13 300 m kw. powierzchni biurowej oraz cześć aparthotelu liczącą 12 ekskluzywnych apartamentów. The Tides zostanie oddany do użytku w 1 kwartale 2016 roku.
Przeczytaj także:
Właściciela budynku The Tides w procesie negocjacji reprezentował CBRE.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Pt 18:35 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Pt 18:00 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- Pt 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Pt 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
- Pt 15:46 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- Pt 15:33 Gama kusi niezależnych przedsiębiorców. Kolejny sklep dołącza do sieci
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej