Właściciele sklepów stacjonarnych korzystają z zakupów przez platformy online

Autor: dlahandlu.pl 23 października 2017 14:48

Ponad 37.840 polskich handlowców zarejestrowało się na europejskiej platformie zakupowej zentrada. To około 10 proc. wszystkich zarejestrowanych na platformie.

41 proc. polskich przedsiębiorców zajmuje się tradycyjnym handlem stacjonarnym. - W Polsce tak jak w pozostałej części Europy, przedsiębiorcy umiejscowieni w mniej zaludnionych częściach kraju coraz częściej wykorzystują zalety nowoczesnych form zakupu towaru online - stwierdza Bertold Görlich, przedstawiciel zentrada.pl z siedzibą w Opolu.

Platforma zakupowa zentrada oferuje mniejszym sklepom łatwy dostęp do europejskich dostawców, którzy mogą szybko dostarczyć zamówiony asortyment, przy zachowaniu niezależności sklepu.

„Dzięki wykorzystaniu centralnego systemu zamówień i płatności b2b realizujemy transakcje handlowe zarówno o charakterze krajowym jak i międzynarodowym w całej Europie - stwierdza zentrada CEO Ingo Schloo.

Rola zentrady w tym procesie sprowadza się do pewnego rodzaju „katalizatora”, który to przyśpiesza proces digitalizacji w obszarze handlu non-food.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane