Właścicielki kotów ambasadorkami karmy Purina One

Autor: pr 24 marca 2016 09:50

Agencja Streetcom Polska rozpoczyna kampanię dla karmy Purina ONE®, w której w sumie udział weźmie 15 tys. osób. Zasięg akcji estymowany jest na ponad 2,5 mln.

W akcji dla Purina ONE®, rozpoczynającej się dzisiaj, bierze udział 2,5 tys. ambasadorek, właścicielek kotów. Kampania WOMM jest częścią działań marketingowych dla akcji pod hasłem „Podejmij 3-tygodniowe wyzwanie z Purina ONE®”. Głównymi celami działań marketingu rekomendacji jest budowa trialu i poinformowanie o akcji „Podejmij 3-tygodniowe wyzwanie z Purina ONE®” oraz zwiększenie penetracji rynku w grupie docelowej.

Dla 12,5 tys. ekspertek Streetcom dostępna jest także „Strefa wiedzy”. Znajdują się w niej informacje na temat produktów Purina ONE®, porady oraz inspiracje dla właścicieli kotów. Więcej informacji na temat akcji „Podejmij 3-tygodniowe wyzwanie z Purina ONE®” na: https://www.kociarze.pl/trzy-tygodniowe-wyzwanie

Agencja przewiduje zasięg kampanii na ok. 2,5 mln kontaktów z marką. Akcja trwać będzie 5 tygodni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201