Wódka Husaria wspierana przez Heart&Brain

Autor: wirtualnemedia.pl 7 lutego 2018 09:54

Agencja Heart&Brain przygotowała - po wygranym przetargu - kampanię reklamową wspierającą debiut rynkowy nowej wódki premium w ofercie CEDC Polska - informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Przygotowane przez Heart&Brain działania marketingowe rozpoczną się jeszcze w tym miesiącu i obejmą media społecznościowe oraz punkty sprzedaży. Zlecenie dla agencji jest następstwem przetargu, w którym startowały m.in. takie agencje, jak Syzygy Warsaw oraz BBDO.

To trzecia obok Żubrówki Białej oraz Żubrówki Bison Grass marka z portfolio CEDC, nad komunikacją której pracuje Heart&Brain. Za produkcję treści wideo odpowiada Houdini Film.

Więcej na: wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,10

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4361

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane