Wódka Palace w nowej odsłonie
Opakowanie inspirowane perłą polskiej architektury – Pałacem Branickich. W środku łagodny, kremowy smak i lekko słodkawy aromat wódki, produkowanej na bazie ziemniaczanego spirytusu.
Kształt jej nowego opakowania nawiązuje do XVII-wiecznych, pałacowych kolumn. Minimalistyczny design etykiety, prezentuje charakterystyczną bryłę Pałacu Branickich. Zarówno na butelce jak i na zmienionej, niebiesko-srebrnej nakrętce, widnieje data 1697. Jest to rok, w którym Hetman Branicki ukończył budowę swojej rezydencji. Najbardziej wymagający konsumenci docenią również samą zawartość nowego opakowania. Kryje ono idealny smak wódki Palace, z lekką słodyczą i aromatem, osiąganymi dzięki zastosowaniu w produkcji spirytusu ziemniaczanego najwyższej próby czystości.
Wprowadzenie na rynek wódki Palace wspierane będzie materiałami POS w sklepach oraz specjalnymi zawieszkami na butelkach, informującymi o dziedzictwie i historii Pałacu Branickich oraz o spirytusie ziemniaczanym. Kampania dodatkowo wspierana jest działaniami PR oraz komunikacją w prasie handlowej.
Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego to 26,99zł za 500ml i 37,99zł za 700ml. Na półkach sklepowych wódka Palace pojawia się w grudniu.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 14:09 LPP chce wypłacić 40 zł dywidendy na akcję
- 14:04 W kwietniu do sieci KiK dołączyło pięć salonów, planowane kolejne
- 13:49 Nowe rozdanie w handlu - debaty podczas EEC 2018
- 13:29 Ceny jaj wracają do przeciętnego poziomu
- 13:25 Marka Harnaś angażuje komentatora Tomasza Hajto
- 13:18 Restauracja w Krakowie wprowadziłą menu dla psów
- 13:10 Ruszyła ogólnopolska kampania marki Bebiko 2, przedstawiająca opinie mam
- 13:10 W Kauflandzie będzie można zbierać punkty Payback
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Na niehandlowych niedzielach mogą skorzystać takie sieci jak: Biedronka,...
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł