Wspólna inicjatywa marki Black Energy Drink i magazynu Men’s Health

Autor: pr 14 grudnia 2017 10:09

15 grudnia do kiosków trafi najnowszy numer magazynu Men’s Health ze spektakularnym kalendarzem „Gwiazdy LFL – Energia na cały rok.” Wydawnictwo zawiera nie tylko świetne zdjęcia pięknych kobiet, ale również propozycje profesjonalnych treningów na cały rok.

Bohaterkami są zawodniczki LFL – profesjonalnej amerykańskiej kobiecej ligi futbolowej, dla których sport i rywalizacja są wielką pasją. Sesja zdjęciowa odbyła się w Warszawie podczas pierwszej wizyty zawodniczek w Europie. Zdjęcia do kalendarza zrobił wybitny fotograf Marcin Biedroń, koncept kreatywny stworzyła dyrekcja marketingu FoodCare. Praktyczny plan ćwiczeń na każdy miesiąc opracował profesjonalny trener redakcji Men’s Health. „Gwiazdy LFL – Energia na cały rok” to idealne połączenie piękna, kobiecości i sportu – mieszanka, która daje power na każdy dzień, każdy miesiąc, każdy rok !

– Poważnie zastanawialiśmy się nad partnerem medialnym dla tego wydawnictwa. Wybór okazał się bardzo prosty. Men’s Health jest magazynem dla mężczyzn, którzy cenią aktywny, sportowy tryb życia, a tym samym – potrzebują energii do działania. Współpraca okazała się bardzo owocna. My zaoferowaliśmy niezwykłe bohaterki, magazyn - treść merytoryczną - opracowując 12 profesjonalnych treningów. W rezultacie powstała innowacyjna i bardzo autentyczna publikacja, której wartością dodaną jest idea popularyzacji kobiecego sportu – w męskim targecie. Koncept sesji świadomie przyjął nieco ascetyczny charakter, ale w tym przypadku mniej znaczy więcej. Całość stanowi kolejny etap zapowiedzi wielkiej medialnej kampanii Black, która rozpocznie się już w styczniu, pod nazwą WIN THE GAME – powiedziała Justyna Górecka-Siupik, International Marketing Director FoodCare Group.

Promocję kalendarza zaplanowano na łamach wp.pl oraz w innych tytułach wydawnictwa Motor-Presse Polska. Kalendarz jest częścią kampanii reklamowej Black LFL All-Star Tour Poland 2018, prowadzonej przez grupę FoodCare od połowy grudnia 2017 do końca lutego 2018. Akcje marketingowe obejmą swym zasięgiem telewizję, prasę i internet, w tym social media oraz OOH. Kampanii towarzyszyć będzie limitowana edycja Black Energy LFL All-Star Tour 2018 r. w atrakcyjnym i przyciągającym wzrok opakowaniu, na którym znajdą się zdjęcia gwiazd LFL.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8509

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane