Wyborowa w nowej butelce

Autor: pr 5 czerwca 2012 11:25

Wyborowa w nowej butelce

Nowa butelka wódki Wyborowa inspirowana jest promieniami światła, które przywodzą na myśl podświetlone nocą najznakomitsze budowle, mosty czy stadiony sportowe.

Nowa butelka wódki Wyborowa to krok milowy w stosunku do tego, do czego przyzwyczaił nas rynek wódki. Nowatorskie podejście do projektu podkreśla pozycje marki Wyborowa jako tej, która wyznacza trendy. Poprzez tę zmianę marka chcę się wyróżnić, odświeżyć wizerunek, atrakcyjnie zaprezentować na półce, zachwycić aktualnych, ale także nowych, młodszych (25+) konsumentów.

Butelka kształtem przypomina kolumnę, ma grube dno i charakterystyczne rzeźbienia. Jak przystało na 100% polską wódkę nowe opakowanie zaprojektowała znana i ceniona grupa polskich designerów.

Prace nad nową butelką trwały dwa lata. Na bazie przeprowadzonych badań na próbie ponad 1300 osób w wieku
18-49 lat nowa butelka Wyborowej to najlepiej oceniona butelka premium. W porównaniu z konkurencją jest bardziej nowoczesna i współczesna. Jest również bardziej autentyczna, ekscytująca i bardziej podkreślająca wysoką jakość trunku versus poprzednia butelka. Zdecydowanie bardziej odpowiada oczekiwaniom współczesnych konsumentów.

Wprowadzeniu marki będzie towarzyszyć silne wsparcie konsumenckie w punktach sprzedaży. Zarówno w handlu tradycyjnym jak i nowoczesnym pojawią się innowacyjne materiały POS, a także specjalne ekspozycje nowej butelki. Planowana jest także kampania nowej butelki w prasie handlowej. Ciekawe działania będą skierowane także do społeczności internetowej. Marka będzie szczególnie aktywna na największym fanpage-u wódczanym Wyborowa Polska i na nowej stronie internetowej wyborowa.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,29

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane