Wydatki na reklamę: Lidl 6,4 mln zł tygodniowo, Biedronka 4,9 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 3 marca 2017 10:04

Jak wynika z danych firmy Nielsen (okres 20-26 luty) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 6 421 945 zł a Biedronka 4 926 970 zł. Lidl znalazł się na 3. miejscu rankingu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na ten cel, a Biedronka zajęła miejsce 5.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Tydzień wcześniej wydatki Lidla kształtowały się na poziomie 8 451 665 zł, a Biedronki 4 593 585 zł.

Przypomnijmy, z początkiem lutego 2017 roku Lidl zakończył kampanię reklamową „Dorota, Karol i goście” a rozpoczął nową akcję pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”. Twarzami kampanii zostali kucharz Karol Okrasa i blogerka Daria Ładocha.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,49

  • Śr

    1,18

  • Min

    0,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane