Wydatki na reklamę: Lidl 6,4 mln zł tygodniowo, Biedronka 4,9 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 3 marca 2017 10:04

Jak wynika z danych firmy Nielsen (okres 20-26 luty) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 6 421 945 zł a Biedronka 4 926 970 zł. Lidl znalazł się na 3. miejscu rankingu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na ten cel, a Biedronka zajęła miejsce 5.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Tydzień wcześniej wydatki Lidla kształtowały się na poziomie 8 451 665 zł, a Biedronki 4 593 585 zł.

Przypomnijmy, z początkiem lutego 2017 roku Lidl zakończył kampanię reklamową „Dorota, Karol i goście” a rozpoczął nową akcję pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”. Twarzami kampanii zostali kucharz Karol Okrasa i blogerka Daria Ładocha.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    24,99

  • Śr

    17,29

  • Min

    12,90

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.