Wydatki na reklamę: Media Expert - 10,5 mln zł, Lidl - 5 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 5 stycznia 2015 11:17

Według danych firmy Nielsen za okres 22-28 grudnia sieć Media Expert przeznaczyła na reklamę w TV 10 573 060 zł. W zestawieniu znalazły się również m.in. takie marki jak: Lidl (5 006 170 zł), IKEA (4 398 802 zł) czy Coca Cola (3 555 012 zł).

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych.

Przypomnijmy, ostatnio wirtualemedia.pl pisały, że reklama elektromarketów Media Expert z piosenkarką Eweliną Lisowską jest w ostatnich tygodniach emitowana w telewizji tak często, że wielu odbiorców deklaruje, że zniechęciło ich to do zakupów w tych sklepach. W internecie pojawiły się też przeróbki spotu oparte na memach.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kaczka 2015-01-07 15:04:59

    Dobrzy pracownicy dostają podwyżki. Widocznie się do nich nie zaliczasz :)

  • dadak 2015-01-05 23:33:50

    Niesamowite, samych emisji reklamy było ponad 25 tysięcy, a Lisowska pewnie zgarnęła tez kupę kasiory.

  • Precz z kapitalizmem 2015-01-05 19:03:25

    A ile przeznaczyli na podwyżki dla pracowników ? całe 0 czy okrągłe 0 zł

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    0,89

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8297

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556876

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.