Wydatki na reklamę: Media Expert - 10,5 mln zł, Lidl - 5 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 5 stycznia 2015 11:17

Według danych firmy Nielsen za okres 22-28 grudnia sieć Media Expert przeznaczyła na reklamę w TV 10 573 060 zł. W zestawieniu znalazły się również m.in. takie marki jak: Lidl (5 006 170 zł), IKEA (4 398 802 zł) czy Coca Cola (3 555 012 zł).

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych.

Przypomnijmy, ostatnio wirtualemedia.pl pisały, że reklama elektromarketów Media Expert z piosenkarką Eweliną Lisowską jest w ostatnich tygodniach emitowana w telewizji tak często, że wielu odbiorców deklaruje, że zniechęciło ich to do zakupów w tych sklepach. W internecie pojawiły się też przeróbki spotu oparte na memach.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kaczka 2015-01-07 15:04:59

    Dobrzy pracownicy dostają podwyżki. Widocznie się do nich nie zaliczasz :)

  • dadak 2015-01-05 23:33:50

    Niesamowite, samych emisji reklamy było ponad 25 tysięcy, a Lisowska pewnie zgarnęła tez kupę kasiory.

  • Precz z kapitalizmem 2015-01-05 19:03:25

    A ile przeznaczyli na podwyżki dla pracowników ? całe 0 czy okrągłe 0 zł

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane