Wydawca cyfrowy stworzył gadżety kuchenne i wprowadza je do Walmarta

Autor: press.pl 5 marca 2018 11:58

BuzzFeed, jeden z najpopularniejszych wydawców cyfrowych rozszerza swoją działalność o sprzedaż produktów kuchennych pod marką Tasty. Produkty będą sprzedawane przez jedną z największych amerykańskich sieci handlowych - Walmart - podaje press.pl

Tasty.co to jeden z serwisów BuzzFeeda, dotykający tematyki gotowania i kuchni. Dociera do 540 mln odbiorców na całym świecie, za pośrednictwem Facebooka, Snapchata, YouTube i innych platform oraz przez stronę internetową i aplikację. Teraz dziesiątki produktów marki Tasty dostępne będą w sklepach i na stronie internetowej Walmartu. W asortymencie produktów, których ceny wahają się w granicach od 4,5 do 99 dolarów, znalazły się m.in. szpatułki, blachy kuchenne i miski do miksowania. Kupić je będzie można w około 4 tys. sklepów Walmart.

Walmart ma zyskać na tej współpracy, ponieważ olbrzymi zasięg BuzzFeeda pomoże przyciągnąć klientów. Z kolei sam BuzzFeed skorzysta na przetarciu nowego kanału przychodów i budowaniu relacji z bardzo silnym partnerem.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,98

  • Śr

    7,96

  • Min

    4,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane