Wyjątkowy Prezent stawia na nowe koncepty sprzedażowe 

Autor: pr 23 października 2017 14:34

Wyjątkowy Prezent - pierwsza i największa w Polsce firma oferująca prezenty w formie przeżyć – świętuje w tym roku 10-lecie swojej działalności. Z tej okazji firma wprowadziła na rynek nowe, nieznane dotąd w Polsce przeżycie Walk In The Sky, uruchomiła nową wersję swojego sklepu online oraz pierwszy sklep stacjonarny, zgodny z nowym konceptem sprzedażowym. Do końca roku na rynku pojawi się także książka Wyjątkowego Prezentu.

Marka Wyjątkowy Prezent zaistniała na rodzimym rynku w 2007 roku, kiedy uruchomiła pierwszy w Polsce serwis internetowy oferujący upominki w formie przeżyć. Po kilku latach intensywnego rozwoju sklepu online, firma postawiła na dywersyfikację kanałów sprzedaży. - Pod koniec 2012 roku otworzyliśmy pierwsze wyspy handlowe w warszawskich galeriach Złote Tarasy oraz Blue City. Stacjonarne punkty sprzedaży okazały się bardzo udaną inwestycją, stąd też podjęliśmy decyzję o budowaniu i rozwijaniu ogólnopolskiej sieci sprzedaży działającej w modelu omnichannel – mówi Jakub Matuszewski, wspólnik i dyrektor zarządzający w firmie Wyjątkowy Prezent.

Jak twierdzą przedstawiciele firmy, rok 2017 jest przełomowy w kontekście rozwoju oraz nowych przedsięwzięć realizowanych przez Wyjątkowy Prezent. Z okazji okrągłego jubileuszu wprowadziła zmiany zarówno w kanale sprzedaży online, jak i offline. W październiku ruszyła nowa, prostsza i bardziej intuicyjna odsłona sklepu internetowego Wyjątkowego Prezentu pod adresem www.wyjatkowyprezent.pl.

Z kolei w sprzedaży stacjonarnej postawiono w tym roku na niesztampowe koncepty, takie jak pop-up store uruchomiony w maju w Galerii Sukcesja w Łodzi oraz nowocześnie zaaranżowany sklep stacjonarny w nowo powstałej Galerii Północnej, w którym główną atrakcją jest pierwszy symulator lotu F-16 dostępny komercyjnie w Polsce.

– Dbamy o to, by zgodnie z zachodnim trendem „retailtainment”, nasze sklepy były nie tylko lokalem, w którym można nabyć vouchery na wyjątkowe przeżycia, ale również miejscem rozrywki dla naszych klientów, wartością dodaną do tradycyjnych zakupów – dodaje Jakub Matuszewski z firmy Wyjątkowy Prezent. Firma zakończyła ubiegły rok z ponad 30 wyspami handlowymi na koncie, rozmieszczonymi w największych miastach w całej Polsce. Do końca 2017 roku sieć sprzedaży stacjonarnej wzrośnie do niemal 50 punktów.

Z okazji 10. urodzin firma wprowadziła też do oferty kolejny – po Kolacji w Ciemności - nieznany dotąd na polskim rynku produkt. Mowa o Walk In The Sky, czyli ekstremalnym „spacerze” z liną po fasadzie warszawskiego wieżowca, 37 metrów w dół. Atrakcja została już przetestowana przez pierwszych śmiałków i robi ogromne wrażenie. Kolejną niespodzianką jest książka „Polska Pełna Przeżyć” opracowana wspólnie z redakcją National Geographic. Przewodnik „Polska Pełna Przeżyć” powstaje z myślą o wszystkich miłośnikach adrenaliny i aktywnego, nieszablonowego spędzania czasu wolnego. Celem projektu jest zebranie w jednym miejscu pomysłów na różnorodne atrakcje, które wiążą się z niezapomnianymi emocjami i wrażeniami, a przy tym zapewniają całą masę dobrej zabawy. Premiera publikacji zaplanowana jest na koniec listopada.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.