Wyjątkowy Prezent stawia na nowe koncepty sprzedażowe 

Autor: pr 23 października 2017 14:34

Wyjątkowy Prezent - pierwsza i największa w Polsce firma oferująca prezenty w formie przeżyć – świętuje w tym roku 10-lecie swojej działalności. Z tej okazji firma wprowadziła na rynek nowe, nieznane dotąd w Polsce przeżycie Walk In The Sky, uruchomiła nową wersję swojego sklepu online oraz pierwszy sklep stacjonarny, zgodny z nowym konceptem sprzedażowym. Do końca roku na rynku pojawi się także książka Wyjątkowego Prezentu.

Marka Wyjątkowy Prezent zaistniała na rodzimym rynku w 2007 roku, kiedy uruchomiła pierwszy w Polsce serwis internetowy oferujący upominki w formie przeżyć. Po kilku latach intensywnego rozwoju sklepu online, firma postawiła na dywersyfikację kanałów sprzedaży. - Pod koniec 2012 roku otworzyliśmy pierwsze wyspy handlowe w warszawskich galeriach Złote Tarasy oraz Blue City. Stacjonarne punkty sprzedaży okazały się bardzo udaną inwestycją, stąd też podjęliśmy decyzję o budowaniu i rozwijaniu ogólnopolskiej sieci sprzedaży działającej w modelu omnichannel – mówi Jakub Matuszewski, wspólnik i dyrektor zarządzający w firmie Wyjątkowy Prezent.

Jak twierdzą przedstawiciele firmy, rok 2017 jest przełomowy w kontekście rozwoju oraz nowych przedsięwzięć realizowanych przez Wyjątkowy Prezent. Z okazji okrągłego jubileuszu wprowadziła zmiany zarówno w kanale sprzedaży online, jak i offline. W październiku ruszyła nowa, prostsza i bardziej intuicyjna odsłona sklepu internetowego Wyjątkowego Prezentu pod adresem www.wyjatkowyprezent.pl.

Z kolei w sprzedaży stacjonarnej postawiono w tym roku na niesztampowe koncepty, takie jak pop-up store uruchomiony w maju w Galerii Sukcesja w Łodzi oraz nowocześnie zaaranżowany sklep stacjonarny w nowo powstałej Galerii Północnej, w którym główną atrakcją jest pierwszy symulator lotu F-16 dostępny komercyjnie w Polsce.

– Dbamy o to, by zgodnie z zachodnim trendem „retailtainment”, nasze sklepy były nie tylko lokalem, w którym można nabyć vouchery na wyjątkowe przeżycia, ale również miejscem rozrywki dla naszych klientów, wartością dodaną do tradycyjnych zakupów – dodaje Jakub Matuszewski z firmy Wyjątkowy Prezent. Firma zakończyła ubiegły rok z ponad 30 wyspami handlowymi na koncie, rozmieszczonymi w największych miastach w całej Polsce. Do końca 2017 roku sieć sprzedaży stacjonarnej wzrośnie do niemal 50 punktów.

Z okazji 10. urodzin firma wprowadziła też do oferty kolejny – po Kolacji w Ciemności - nieznany dotąd na polskim rynku produkt. Mowa o Walk In The Sky, czyli ekstremalnym „spacerze” z liną po fasadzie warszawskiego wieżowca, 37 metrów w dół. Atrakcja została już przetestowana przez pierwszych śmiałków i robi ogromne wrażenie. Kolejną niespodzianką jest książka „Polska Pełna Przeżyć” opracowana wspólnie z redakcją National Geographic. Przewodnik „Polska Pełna Przeżyć” powstaje z myślą o wszystkich miłośnikach adrenaliny i aktywnego, nieszablonowego spędzania czasu wolnego. Celem projektu jest zebranie w jednym miejscu pomysłów na różnorodne atrakcje, które wiążą się z niezapomnianymi emocjami i wrażeniami, a przy tym zapewniają całą masę dobrej zabawy. Premiera publikacji zaplanowana jest na koniec listopada.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,19

  • Śr

    0,74

  • Min

    0,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane