Wystartowała kampania marki Purina AdVENTuROS

Autor: pr 10 sierpnia 2017 10:59

Z początkiem sierpnia wystartowała kampania reklamowa marki PURINA AdVENTuROS należącej do NESTLÉ, która potrwa kilka najbliższych tygodni. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki, zachęcenie do spróbowania produktu a także zaangażowanie właścicieli do skoku w przygodę z marką PURINA AdVENTuROS.

W ramach kampanii pojawi się 20 sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w następujących stacjach telewizyjnych: National Geographic, Puls 2, Viasat Nature. Wsparcie obejmie również media społecznościowe takie jak Facebook.

Dla właścicieli psów i ich czworonożnych towarzyszy marka PURINA AdVENTuROS przygotowała ciekawą zabawę, która zagwarantuje radość z czasu spędzonego wspólnie z ulubieńcem. We współpracy z aplikacją ENDOMONDO zachęca do wzięcia udziału w wyzwaniu Łapa w łapę. Bieg po przygodę, w którym do zdobycia są atrakcyjne nagrody. Wyzwanie polega na gromadzeniu kilometrów przebytych wspólnie ze swoim psem (można biegać, spacerować, jeździć na rowerze – to już zależy od Was). Można biegać i spacerować po trasach o kształtach inspirowanych smakami przekąsek lub też stworzyć własne trasy. Im więcej pokonanych wspólnie kilometrów, tym większa szansa na zwycięstwo - na pierwsze 23 osoby z najlepszym wynikiem czekają atrakcyjne nagrody . Wyzwanie trwa od początku sierpnia do końca września.

Dodatkowo podczas eventu „Latające psy”, który odbędzie się w Warszawie w dniach 2-3 września przygotowano szereg atrakcji. W namiocie AdVENTuROS odbędzie się sampling przekąsek tej marki. Będzie również możliwość zrobienia sobie zdjęcia ze swoim psim przyjacielem, na tle wybranego „dzikiego tła”, nawiązującego do charakteru marki i produktu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane