Wystartowała kampania reklamowa Teekanne

Autor: dlahandlu.pl 11 grudnia 2017 14:26

Wystartowała kampania reklamowa Teekanne fot. materiały prasowe

4 grudnia ruszyła kampania reklamowa marki TEEKANNE. W najnowszym spocie promowana będzie herbatka LOVE, jeden z flagowych produktów firmy. Spoty zostaną wyemitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - Telewizji Polskiej, TVN oraz w Polsacie.

- Herbatka LOVE została stworzona z myślą o pasjonatach wspaniałego smaku. Jej oryginalny aromat to prawdziwa pokusa, w której smak granatu łączy się z przepysznymi owocami. Za pomocą reklamy zapraszamy konsumentów do przeniesienia się do przepysznego świata herbaty, pełnego emocji i barw – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager TEEKANNE.

Na potrzeby kampanii zostały przygotowane dwie wersje spotu - krótsza 15-sekundowa oraz dłuższa 30-sekundowa. Za pomysł reklamy odpowiada firma DDFG, egzekucję reklam – firma Loop, zakup mediów - dom mediowy Maxus. Za działania PR i promocję w mediach społecznościowych dba 365 agencja.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,89

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8398

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 690655

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane