Wystartowała kampania VOD marki Sanytol

Autor: pr 16 listopada 2017 10:29

Wystartowała kampania VOD marki Sanytol fot. materiały prasowe

W tym tygodniu wystartowała kampania VOD promująca markę środków czystości – Sanytol. Media w kampanii, która po raz pierwszy jest prowadzona również na platformach VOD, zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Rozpoczęła się jesienna kampania promująca markę Sanytol, która na polskim rynku oferuje serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Marka Sanytol to gama produktów przeznaczonych do czyszczenia, prania, odświeżania oraz higieny osobistej. To, co wyróżnia produkty na tle konkurencji, to formulacje pozbawione chloru, dzięki czemu w bezpieczny sposób można skutecznie dezynfekować wszystkie miejsca i powierzchnie w domu – usuwając bakterie, wirusy i grzyby.

Zaplanowane działania obejmują standardową kampanię telewizyjną oraz wsparcie platformami VOD TVP i IPLA. Dodatkowo kampania jest również kupowana w modelu programmatic przez Affiperf, jednostkę HMG specjalizującą się w automatycznym zakupie powierzchni reklamowej. Kampania potrwa do grudnia 2017 r. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane