Wystartowała ogólnopolska akcja samplingowa Rockstar Energy Drink

Autor: pr 1 października 2014 11:25

Wystartowała ogólnopolska akcja samplingowa Rockstar Energy Drink

Wystartowała ogólnopolska akcja samplingowa Rockstar Energy Drink skierowana do studentów.

W ciągu miesiąca team Rockstara odwiedzi ponad 20 uczelni w 10 największych miastach w Polsce m.in. w Warszawie, Krakowie czy Poznaniu. Wystarczy znaleźć ekipę Rockstara na swojej uczelni, żeby dostać jedną ze 140 000 puszek.

Poszukujących większych emocji marka będzie zachęcać do szukania na swoich wydziałach specjalnych maszyn vendingowych. 

Główną platformą komunikacji jest profil Rockstara na Facebook'u, na którym marka na bieżąco informuje o kolejnych odwiedzanych uczelniach i konkursach dla najbardziej aktywnych fanów.

Akcja wspierana jest intensywną kampanią w Internecie oraz działaniami w mediach społecznościowych. Całość nagłaśnia też stacja radiowa RMF Maxxx, która codziennie na antenie sprawdza poziom energii studentów i pozostałych słuchaczy.

Za wsparcie kampanii odpowiadają agencje Blueberry, OMD Media Direction oraz Questia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,61

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane