Wystartowała telewizyjna odsłona kampanii promującej nową Milkę Bubbly

Autor: pr 23 stycznia 2014 09:44

Wystartowała telewizyjna odsłona kampanii promującej nową Milkę Bubbly

Milka prezentuje nowość w formie bąbelków na zewnątrz i wewnątrz tabliczki. W połowie stycznia wystartowała telewizyjna odsłona kampanii promującej tę nowość. Działania marketingowe obejmują dedykowany spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych.

Celem zintegrowanej kampanii jest podkreślenie walorów nowego produktu i zachęcenie konsumentów, by zgodnie z hasłem marki „Śmiało, bądźmy delikatni", byli dla siebie bardziej mili na co dzień.

Trzydziestosekundowy spot dedykowany Milka Bubbly można obejrzeć od 16 stycznia br. we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. 

Jednym z elementów kampanii są zaplanowane do końca lutego akcje promocyjne. W wybranych sklepach kanału tradycyjnego przy zakupie produktów Milka za minimum 15 zł w styczniu będzie można otrzymać dodatkową tabliczkę Milki Bubbly, a w lutym jojo z limitowanej serii Milka Bubbly.

Konsumenci, którzy tegoroczne ferie spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką" zaplanowane na 1 marca br.

Działania promocyjne prowadzone są intensywnie również na platformie społecznościowej Facebook oraz na billboardach.

Nowa Milka Bubbly jest dostępna w trzech wariantach - o smaku mlecznej czekolady, mlecznej i białej oraz czekolady mlecznej z dodatkiem płynnego karmelu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    7,06

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.