Z badań IMS wynika, że reklamy w centrach handlowych przekładają się na sprzedaż

Autor: dla 25 kwietnia 2016 10:29

Co czwarta badana osoba przyznała, że kupuje pod wpływem informacji, które usłyszała z głośników lub zobaczyła na ekranach Mall TV.

Badanie wykazało, że co druga osoba zauważyła treści reklamowe emitowane za pomocą mediów In-store. Według badań 15% klientów po obejrzeniu komunikatu reklamowego odwiedziło wybrany sklep. Badania pokazały, że co dziesiąty klient galerii wydał pieniądze w reklamowanym punkcie sprzedaży.

Według badań 24% osób deklaruje, że kupuje produkty pod wpływem reklam słyszanych bądź widzianych w centrach handlowych. Dodatkowo 40% badanych twierdzi, że media In-store są przydatne ze względu na reklamy wskazujące na promocje w sklepie, ale przy okazji przypominają co kupić.

Badanie efektywności reklamy In-store zostało zrealizowane w piętnastu centrach handlowych w całej Polsce. Zostało przeprowadzone metodą CAPI w ciągu dwóch dni (czwartek i sobota) na grupie badawczej 600 osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane