Z e-zakupów spożywczych korzysta mniej niż 10 proc. gospodarstw domowych w stolicy

www.portalspozywczy.pl 22 lutego 2017 14:44

W 2017 roku we Frisco.pl będziemy przede wszystkim skupiać się na rozwoju oraz popularyzacji naszej podstawowej usługi. Penetracja rynku warszawskiego w dalszym ciągu jest niewielka, gdyż według naszych szacunków z zakupów spożywczych online skorzystało mniej niż 10 proc. gospodarstw domowych w stolicy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

- Dlatego musimy maksymalnie skupić się na poprawie tego wyniku, głównie poprzez budowanie zaufania i świadomości marki Frisco.pl, a także korzyści, jakie niosą za sobą zakupy spożywcze z dostawą do domu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

Tłumaczy, że zadowolenie stałych klientów z usług Frisco.pl pokazuje, że raz przełamana bariera zaufania owocuje i jest niezwykle ważna z punktu widzenia ich działań. - W tym roku nadal będziemy pracować nad usprawnianiem systemów działania, takich jak logistyka, dostawa czy serwis online oraz dostosowaniem ich do rosnącej skali biznesu - dodaje dyrektor.

- Jeżeli chodzi o asortyment Frisco.pl, to obecnie skupiamy się przede wszystkim na rozwoju kategorii, które są kupowane podczas dużych planowanych zakupów, czyli produktów świeżych, chemii i kosmetyków, a także produktów bio i eko - mówi Tomasz Dębowski.

- Notujemy także coraz większe zainteresowanie wśród naszych klientów produktami funkcjonalnymi, czyli bez glutenu, bez cukru i bez laktozy - dodaje.

Jak ewentualna zmiana przepisów dotyczących ograniczenia handlu w niedziele może wpłynąć na funkcjonowanie e-sklepu? - Jeśli przepisy dotyczące ograniczenia handlu w niedziele wejdą w życie, nie wpłynie to drastycznie na funkcjonowanie Frisco.pl, gdyż dziś tylko niewielki procent wszystkich dostaw ma miejsce w niedzielę - wyjaśnia dyrektor.

- Jesteśmy jednak przekonani, że jeśli zaszłaby taka konieczność, większość klientów przełożyłaby dostawę swoich zamówień na inne dni, jak na przykład na sobotę czy poniedziałek. Z punktu widzenia logistyki dostosujemy organizację do ilości i rozkładu zamówień w innych dniach - tłumaczy.

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,36

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane