Żabka i Poczta Polska porozumiały się w sprawie odbioru przesyłek

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2017 22:41

Żabka i Poczta Polska porozumiały się w sprawie odbioru przesyłek fot. materiały prasowe

Od połowy listopada br. w niemal 450 sklepach Żabka i Freshmarket na terenie Warszawy oraz wybranych miejscowości woj. mazowieckiego możliwy będzie odbiór przesyłek kurierskich, wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej. Usługa ta będzie sukcesywnie rozwijana w ponad 4,7 tys. sklepach w całej Polsce.

- Przyjęta w tym roku strategia rozwoju Poczty Polskiej zakłada w ciągu pięciu lat podwojenie przychodów z obszaru kuriersko-paczkowego. Prognozujemy wzrost naszych usług kurierskich na poziomie 15–20 proc. wobec 10-proc. zwyżek prognozowanych dla rodzimego rynku. Dzięki współpracy z liderem sektora convenience - sieciami sklepów Żabka i Freshmarket - zyskujemy na rynku przeszło 4700 punktów odbioru w atrakcyjnych dla Klientów lokalizacjach, otwartych od 6.00 do 23.00 – podkreśla Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.

Poczta Polska posiada największa w Polsce sieć click & collect. Uzupełnienie już istniejącej sieci (stacje PKN ORLEN, kioski/saloniki RUCH, własne placówki) o sklepy Żabka i Freshmarket spowoduje, że klient dokonujący zakupów we wszystkich miastach w całym kraju dotrze do jednego z ponad 11 000 punktów odbioru. Usługa jest tańsza niż doręczenie przesyłki do domu.

- Preferencje zakupowe Polaków zmieniają się. Nikogo nie dziwi już możliwość opłaty rachunków w sklepie czy doładowanie telefonu. Nasi Klienci są zapracowani i zabiegani, często nie są w stanie odebrać paczki do godz. 20.00 i oczekują rozwiązań, które ułatwią im codzienne życie. Możliwość odbioru paczek realizowanych przez Pocztę Polską w naszych sieciach, to olbrzymie ułatwienie dla naszych klientów, wpisujące się w ideę  formatu sklepu convenience – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. rozwoju usług w spółce Żabka Polska.

Dokonując zakupu w internecie i wybierając formę dostawy „Poczta Polska – Odbiór w Punkcie”, Klient  otrzymuje możliwość odbioru przesyłki z wybranego sklepu Żabka lub Freshmarket. Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu otrzyma powiadomienie SMS-em z: numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru. Przesyłkę będzie można odebrać w godzinach otwarcia sklepów Żabka i Freshmarket – od 6.00 do 23.00.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • caro 2017-11-14 21:20:26

    marus, tak z ciekawosci weszłem na ta bliska paczke, bo nei wiedzialem, ze cos takiego jest i widze, ze ceny ma spoko, gdzie to mozna odbierac?

  • marus 2017-11-14 21:12:04

    I super. Teraz, będę mógł odbierać swoją bliską paczkę w żabce, a mam do niej niedaleko, bo jest w moim bloku haha

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    4,16

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.