PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Żabka walczy o klientów - 4,1 mln zł na reklamę tygodniowo

Autor: www.dlahandlu.pl 10 kwietnia 2014 10:55

Według danych firmy Nielsen w ostatnim tygodniu (31 marca - 6 kwietnia) sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 6 875 237 zł, Biedronka - 4 843 139 zł a Żabka - 4 109 383 zł.Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Łącznie na reklamę żywności przeznaczono 86 414 208, 60 zł. 

Sieć Żabka we wrześniu ubiegłego roku wystartowała z kampanią reklamową "Wielosztuki" .

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,59

  • Śr

    3,95

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8147

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane