PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Żabka wydaje w tydzień na reklamę w TV ponad 4 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 5 listopada 2013 14:48

Pod koniec września firma Żabka Polska wystartowała z kampanią reklamową "Wielosztuki". Według danych firmy Nielsen, w okresie 21-27 października sieć wydała na reklamę telewizyjną 4,1 mln zł i znalazła się w rankingu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi.

Według oficjalnych cenników reklamowych w tym samym czasie Biedronka przeznaczyła na ten cel 4,3 mln zł, a Lidl - 4,8 mln zł.

Łącznie na reklamę żywności przeznaczono 104 mln zł. 

W ofercie sklepów Żabka oraz Freshmarket znajduje się ponad 700 produktów w wielosztukach. Nowa oferta sieci jest wspierana reklamami w radiu i telewizji oraz materiałami w punkcie sprzedaży.

Obecnie sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket liczą łącznie ponad 3 tys. placówek, w których znajduje zatrudnienie ok. 15 tysięcy osób. W ciągu najbliższych 5 lat firma Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące sklepów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • king 2013-11-06 15:01:34

    Lidl i Biedronka wydają dużo więcej niż Żabka. Chociaż Żabka dała niezłe ceny w tych wielosztukach. Wojna cenowa trwa.

  • Lolek 2013-11-05 19:10:00

    Racja chyba czas pozbyć się tego "gorącego" biznesu. Już nie ma kim obsadzać tych pseudo sklepów. Nowe pokolenie nauczyło się korzystać w wyszukiwarki Google. No i poczyta sobie o tajemnicach ajencji, obrotach, kosztach, zyskach. Blog, forum ostatnio facebook. Przybywa źródeł wiedzy o tej sieci. Co ciekawe wszystkie poodaja te same informacje przychody - koszty = zysk zero.

  • rzecznik_franczyzobiorców 2013-11-05 15:27:37

    A może na temat pracy w tej sieci wypowiedzą się jej pracownicy i ajenci. Ups, jacy ajenci, przecież tyrają za trzech pracowników. Cały ten szum medialny wokół Żabki robi celowo jej właściciel, czyli fundusz, który pewno ma ochotę pozbyć się już tych aktywów. Jak długo można utrzymać się ze sprzedaży piwa i chipsów?

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,69

  • Śr

    0,92

  • Min

    0,65

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.