Zalando prowadzi testy dostaw z wykorzystaniem geolokalizacji

Autor: dlahandlu.pl 15 maja 2017 14:31

Pierwsze testy zostały uruchomione na początku kwietnia br. w Belgii. Klienci mogą w krótkim czasie wybrać, kiedy i gdzie ich zamówienie ma zostać dostarczone. Dostawy są realizowane na podstawie usług geolokalizacji w smartfonie klienta.

Zalando rozpoczęło testy dostaw w Brukseli, Gandawie i Antwerpii wraz z belgijskim start-upem Parcify. Klienci w odróżnieniu od tradycyjnych dostaw, nie muszą czekać w domu na kuriera, a czas i miejsce dostarczenia zamówienia są w stanie szybko zmienić. Jest to możliwe, dzięki wykorzystaniu geolokalizacji w smartfonach klientów, do której będzie miał dostęp kurier doręczający paczkę. W fazie testowej usługa jest bezpłatna.

- Od samego początku koncentrowaliśmy się na redukcji barier, jakie mogą stwarzać zakupy online. Dlatego zamiast prosić naszych klientów o zmianę miejsca dostawy lub samodzielny odbiór paczki, dostosowujemy się do nich i dostarczamy zamówienie dokładnie tam, gdzie znajduje się klient – mówi Ken Fontijn, Country Manager Zalando na Belgię, Holandię i Luksemburg. 

Podczas składania zamówienia na Zalando klienci nie wpisują własnego adresu, ale tzw. „adres Parcify". Po dostarczeniu zamówienia na „adres Parcify", klienci są informowani poprzez powiadomienie push o możliwości zaplanowania dostawy do preferowanego przez nich miejsca aktualizowanego na podstawie geolokalizacji. Klienci mogą zaplanować dostawy siedem dni w tygodniu od godziny 7:00 do północy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,34

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane