Zalando: Wartość sprzedaży na 1 klienta to 193 euro

Autor: wirtualnemedia.pl 13 maja 2015 09:38

Zalando: Wartość sprzedaży na 1 klienta to 193 euro

W I kwartale br. internetowy sklep Zalando zanotował 28,5-procentowy wzrost przychodów, liczba klientów przekroczyła liczbę 15 mln, a ruch mobilny na stronach platformy jest większy niż ten pochodzący z desktopów.

W I kwartale br. przychody Zalando wyniosły 643,6 mln euro i oznaczały wzrost o 28,5 proc. w porównaniu z kwotą 500,7 mln euro w analogicznym okresie roku poprzedniego. Na rynku DACH (Niemcy, Austria i Szwajcaria) przychody osiągnęły poziom 347,1 mln, a na pozostałym obszarze europejskim (między innymi w Polsce) 265 mln euro. W raportowanym okresie zysk operacyjny EBIT zamknął się kwotą 29,1 mln euro.

Według danych ujawnionych przez Zalando wartość sprzedaży przypadająca na jednego użytkownika wyniosła 193 euro, co oznacza wzrost w stosunku do I kwartału ub. r., gdy wskaźnik ten wynosił 175 euro. Jednocześnie firma odnotowała wzrost liczby klientów do poziomu 15,4 mln - o 14 proc. więcej niż w I kwartale ub. r.

Wszystkie lokalne strony Zalando zanotowały w raportowanym okresie łącznie 393 mln odwiedzających, z czego 53 proc. uzyskało dostęp do sklepu za pomocą urządzeń mobilnych. Aplikacja Zalando przeznaczona na tablety i telefony komórkowe w I kwartale br. została ściągnięta ponad 8,5 mln razy.

Obecnie platforma Zalando prowadzi swoje lokalne serwisy w 15 krajach oferując ponad 150 tys. produktów pochodzących od 1,5 tys. marek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.