Zalando: Wartość sprzedaży na 1 klienta to 193 euro

Autor: wirtualnemedia.pl 13 maja 2015 09:38

Zalando: Wartość sprzedaży na 1 klienta to 193 euro

W I kwartale br. internetowy sklep Zalando zanotował 28,5-procentowy wzrost przychodów, liczba klientów przekroczyła liczbę 15 mln, a ruch mobilny na stronach platformy jest większy niż ten pochodzący z desktopów.

W I kwartale br. przychody Zalando wyniosły 643,6 mln euro i oznaczały wzrost o 28,5 proc. w porównaniu z kwotą 500,7 mln euro w analogicznym okresie roku poprzedniego. Na rynku DACH (Niemcy, Austria i Szwajcaria) przychody osiągnęły poziom 347,1 mln, a na pozostałym obszarze europejskim (między innymi w Polsce) 265 mln euro. W raportowanym okresie zysk operacyjny EBIT zamknął się kwotą 29,1 mln euro.

Według danych ujawnionych przez Zalando wartość sprzedaży przypadająca na jednego użytkownika wyniosła 193 euro, co oznacza wzrost w stosunku do I kwartału ub. r., gdy wskaźnik ten wynosił 175 euro. Jednocześnie firma odnotowała wzrost liczby klientów do poziomu 15,4 mln - o 14 proc. więcej niż w I kwartale ub. r.

Wszystkie lokalne strony Zalando zanotowały w raportowanym okresie łącznie 393 mln odwiedzających, z czego 53 proc. uzyskało dostęp do sklepu za pomocą urządzeń mobilnych. Aplikacja Zalando przeznaczona na tablety i telefony komórkowe w I kwartale br. została ściągnięta ponad 8,5 mln razy.

Obecnie platforma Zalando prowadzi swoje lokalne serwisy w 15 krajach oferując ponad 150 tys. produktów pochodzących od 1,5 tys. marek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,82

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane