Zalando z ofertą dla sektora B2B

Autor: dlahandlu.pl 22 czerwca 2017 10:00

Zalando dąży do dalszego wzrostu, a tym samym skieruje swoją ofertę do sektora B2B. Platforma Zalando będzie wykorzystywana do wspierania rozwoju marek innych firm.

- Poszerzyliśmy już naszą ofertę o wiele nowych kategorii i jesteśmy obecni także na zagranicznych rynkach. Czas skierować naszą propozycję do biznesu. Nasza platforma pomoże innym firmom - powiedział David Schneider, współzałożyciel firmy Zalando PlayDay w Berlinie.

Duńska marka Bestseller jest pierwszą firmą, która przystąpiła do nowej usługi B2B, ale to nie jest zaskakujące, ponieważ jej właściciel, Ander Polvsen, ma już 10-proc. udział w Zalando. Firma podpisała również umowy z siecią butów Shuh.de i kilkoma sklepami Tommy'ego Hilfigera z siedzibą w Berlinie. 

Zalando podzieliło się również wiadomościami, że Weekday i Nike przystąpiły do ​​programu partnerskiego i przeniosą większość swoich kolekcji do Zalando, w zamian za prowizję. Z kolei firma Zalando nie musi kupować zapasów od partnerów hurtowych.

Zalando chce podwoić tempo wzrostu i obroty z 2016 r. (wyniosły 3,6 mld euro). Analitycy przewidują, że do roku 2020 firma może osiągnąć obrót w wysokości 7,6 mld euro.


Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane