Zalety musów w nowej kampanii Tymbarku

Autor: pr 17 kwietnia 2018 12:46

Zalety musów w nowej kampanii Tymbarku Fot. materiały prasowe

W nowej kampanii Tymbark prezentuje owoce w wygodnej formie.

Przykłady zabawnych sytuacji, w których sięganie po jabłko, pomarańczę lub truskawki może okazać się uciążliwe przedstawia Tymbark w najnowszej kampanii.
Przewagę musów nad zwykłymi owocami prezentują w telewizji trzy spoty. Każdy w zabawny sposób udowadnia, że nawet ulubiona przekąska może niestety wprawić w zakłopotanie. Na szczęście Tymbark ma idealne rozwiązanie dla każdego – musy owocowe. Dzięki owocom w wygodnej formie, najlepsze smaki można mieć ze sobą zawsze i w każdej sytuacji. Tymbark Mus 100% to pyszne zestawienia smakowe i odpowiednia porcja, w sam raz na przerwę w ciągu dnia pełnego wrażeń i obowiązków.

Kampania prowadzona będzie również w działaniach outdoorowych – w postaci citylightów prezentujących musy jako elementy codziennych niezbędników w przestrzeniach miejskich oraz w bankomatach, a także online – za pomocą kreacji digitalowych, w aplikacjach mobilnych oraz we współpracy z influencerami. Nowość Tymbarku wspierana będzie również w przestrzeniach sklepowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,59

  • Śr

    3,49

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8833

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane